Frågor och svar om Mina sidor

Vad kan jag som privatperson göra i Mina sidor?

Mina sidor är din personliga självserviceportal. Här kan du se din låneskuld, se saldo och transaktioner för ditt kreditkort och prata med vår kundservice via säkra meddelanden.

Läs mer om Mina sidor här

Laddar...

Skicka meddelande på Mina sidor

Säkra meddelanden är en tjänst som låter dig kommunicera säkert med vår kundservice via ditt inloggade konto. All kommunikation sker i inloggat läge, vilket innebär att din information hålls privat och skyddad.

Så här gör du för att skicka meddelande på Mina sidor

  1. Besök vår webbplats och klicka på knappen Logga in (gör lämpligt val i listan).
  2. Klicka på flik Meddelande.
  3. Skapa ett nytt meddelande genom att klicka på Skriv nytt. 
  4. Välj ämne i listan som visas.
  5. Skriv ditt meddelande. Var så tydlig och detaljerad som möjligt.
  6. När du är klar, klicka på Skicka.

Vårt kundserviceteam kommer att svara så snart som möjligt.

Laddar...

Vad är mitt användarnamn i Mina sidor Privat?

Som privatperson loggar du in på Mina sidor med Mobilt BankID. Vid inloggning använder du ditt personnummer i formatet ÅÅÅÅMMDD-XXXX.

Logga in på Mina sidor

Laddar...

Kan jag som privatkund få tillgång till Mina sidor?

Ja, det kan du. Mina sidor är tillgängligt för kunder med Direktlån, kreditkort, avbetalning eller leasing-/hyresavtal. Som privatkund loggar du in med Mobilt BankID och behöver inte registrera dig.

Läs mer om Mina sidor

Laddar...