Jag kan inte logga in på Mina sidor Partner efter namnbytet

Om du inte kan logga in på Mina sidor Partner efter namnbytet den 6 maj, kan det bero på att webbläsaren inte längre fyller i dina inloggningsuppgifter automatiskt. Följ stegen nedan för att komma vidare.

1. Prova att fylla i användarnamn och lösenord manuellt

Om du tidigare har låtit webbläsaren fylla i dina uppgifter automatiskt, behöver du nu skriva in dem själv.

2. Har du glömt ditt användarnamn?

Klicka på Påminnelse om användarnamn på inloggningssidan.
Användarnamnet skickas då till den e-postadress som registrerades vid ansökan – det är vanligtvis administratören/huvudanvändaren som får mejlet.

Om du inte är huvudanvändare och inte får något mejl: Kontakta den person i er organisation som är registrerad som huvudanvändare.

Huvudanvändaren kan hjälpa till att identifiera rätt användarnamn eller kontakta oss vid behov.

3. Har du glömt ditt lösenord?

Klicka på Återställ lösenord på inloggningssidan.
Då får du ett mejl med en länk för att skapa ett nytt lösenord – detta skickas till den e-postadress som är kopplad till just ditt användarkonto.

4. Får du inte fram dina uppgifter eller vet du inte vem som är huvudanvändare?

Om du inte kan återställa dina uppgifter via inloggningssidan, eller inte vet vem som är huvudanvändare:

Kontakta i första hand din kontaktperson hos oss.

Du kan också höra av dig till vår Kundservice, så hjälper vi dig vidare.

5. Vad händer med behörigheter och konton vid namnbytet?

Alla användarkonton och behörigheter ligger kvar precis som tidigare. Inloggningsuppgifterna påverkas inte i sig – men webbläsaren känner inte längre igen sidan automatiskt, vilket är anledningen till att du kan behöva fylla i allt manuellt igen.


Så här undviker du inloggningsproblem efter namnbytet:
Viktigt för dig som partner – spara dina inloggningsuppgifter

Laddar...