Jag kan inte logga in på Mina sidor Företag efter namnbytet

Om du inte kan logga in på Mina sidor Företag efter namnbytet den 6 maj, kan det bero på att webbläsaren inte längre fyller i dina inloggningsuppgifter automatiskt. Följ stegen nedan för att komma vidare.

1. Prova att fylla i användarnamn och lösenord manuellt

Om du tidigare har låtit webbläsaren fylla i dina uppgifter automatiskt, behöver du nu skriva in dem själv.

2. Har du glömt ditt användarnamn?

Klicka på Påminnelse om användarnamn på inloggningssidan.
Användarnamnet skickas då till den e-postadress som registrerades vid ansökan.

3. Har du glömt ditt lösenord?

Klicka på Återställ lösenord på inloggningssidan.
Då får du ett mejl med en länk för att skapa ett nytt lösenord – detta skickas till den e-postadress som är kopplad till just ditt användarkonto.

4. Får du inte dina uppgifter?

Om du inte kan återställa dina uppgifter via inloggningssidan:

  • Kontakta i första hand din kontaktperson hos oss.
  • Du kan också höra av dig till vår Kundservice, så hjälper vi dig vidare.

5. Vad händer med behörigheter och konton vid namnbytet?

Alla användarkonton och behörigheter ligger kvar precis som tidigare. Inloggningsuppgifterna påverkas inte i sig – men webbläsaren känner inte längre igen sidan automatiskt, vilket är anledningen till att du kan behöva fylla i allt manuellt igen.


Så här undviker du inloggningsproblem efter namnbytet:
Viktigt för dig som företagare – spara dina inloggningsuppgifter

Laddar...