Vanliga fakturafrågor
Har du en kortkredit hos oss så kan du betala mer än lägsta beloppet på avin. Har du ett lån eller en avbetalning kan du inte det och behöver i så fall göra extra inbetalningar separat via din internetbank.
Tack, för ditt svar.
Kontakta oss, så hjälper vi dig:
Kundservice Privat
Kundservice Företag
Vi skickar månadsavier samt det årliga räntebeskedet till Kivra.
Tack, för ditt svar.
Kontakta oss, så hjälper vi dig:
Kundservice Privat
Kundservice Företag
Vill du inte få dina avier från Wasa Kredit i Kivra loggar du in i Kivra och tar bort Wasa Kredit som avsändare under Meny - Inställningar.
Tack, för ditt svar.
Kontakta oss, så hjälper vi dig:
Kundservice Privat
Kundservice Företag
Du registrerar dig med Mobilt BankID i Kivras app eller på hemsidan kivra.se. Behöver du hjälp, hänvisar vi dig till Kivras support tel 0770-45 70 00 eller support@kivra.com. Tänk på att om du har e-faktura så får du inte avin i Kivra utan direkt till din internetbank istället.
Tack, för ditt svar.
Kontakta oss, så hjälper vi dig:
Kundservice Privat
Kundservice Företag
I Kivra kan du registrera ditt kontonummer för betalning. När du sedan använder Kivras betaltjänst kommer dina avier dras från det angivna kontot. Har du autogiro kan du inte betala din avi i Kivra eftersom beloppet dras automatiskt från ditt konto.
OBS! Beroende på vilken bank du har så erbjuder Kivra olika betalsätt. Behöver du signera betalningen med Mobilt BankID så dras beloppet direkt från kontot. I annat fall så behöver du tänka på att betalningen dras från ditt konto först efter 2-3 bankdagar. Se då till att betala din faktura i god tid innan förfallodagen.
Tack, för ditt svar.
Kontakta oss, så hjälper vi dig:
Kundservice Privat
Kundservice Företag